Live wild ✌️ Die free

ÅH, trött och jävligt less.

Kategori: Allmänt

Jag är så förbannat sur, arg, less, trött, uttråkad, osmart.
allt jävla plugg gör mig så förbannat less, och arg. Jag håller allvarligt på att brinna upp.

Min dag har bara bestått av en jävla massa stress. Skola-hem till emma-försöka plugga till matte prov-försöka äta sig mätt även om man inte har matlust alls-repa och lösa allt inom bandet massa oklara saker-springa allt vad man har till bussen-gå hem-få panik-plugga tills man gråter-skrika på en trög mamma-äta en macka-plugga-sova.

Det är min kväll, förjävlig. Utom repningen var ju rolig, alltid. Men kändes som att man stressade och försökte få in allt och lära sig allt. blir galen, har bara för mycket att tänka på. Sen saknar jag David så jävligt har inte pratat nå med han på hela veckan typ.. har ju inga pengar på mobilen så har inte kunnat höra av mig. och han har ju säkerligen också varit upptagen med massa saker.
Piss allt känns just nu.
usch, nej. varför ska jag sitta och deppa, life is great utom att jag är så jävla less på skolan och jag har världens jävla pms utbrott.
Döda mig bara, tack! : )

Och det värsta är att jag vet att min dag imorn också kommer se ut så här om inte värre.
Och jag vet att jag inte kommer få nå bra på matte provet eftersom jag inte kan ett skit.
Om jag får ig på detta får jag Ig i betyget. Då dör jag.
såå jaa, jag har mycket press och stress.

Jag har ingen ork. ingen ork till något, speciellt inte på helgerna, är helt slut och vill helst bara sova.. vila.
Andas framför allt!
Känns som att jag knappt hinner göra det. Jävla skolan ska ta upp ens liv.
På måndag har vi spelning också, ska lära mig två jävla nya låtar tills dess.. Blir gaaalen.
Kan någon plugga åt mig kanske?


Men nu nog om det.

Hittade en skön gammal sommar låt!

Melee- built to last


Emma drog några roliga rader som jag har kommit ihåg tänkte att jag slänger ut dem!

vi satt och snacka om alla hjärtans dag, och sa att de var onödigt osv.

J- jaa och alla hjärtans dag är inte ens svenskt
E- ne, men säg nå som är det? (tyst ett tag) ... elr joo snus.
 
Hahah. min roliga flicka!

Sen igår när jag inte orkade följa henne hela vägen till skåpet stannade jag i början av korridoren, emma blev lite suris och sen när hon stod vid skåpet och tog ut sina saker gick en yngre tjej från 7an förbi och då råkade emma armbåga tjejen i magen, ganska så hårt!

Tjejen-
Åh ajjjj.

Emma rör sig inte ur fläcken kollade inte ens vem de var utan bara utbrast
-men grina då
!!?

Tjejen börjar gå snabbare..

Hahahaha! Min sköna emma! (L)


Sen igår när jag julia och emma satt och åt började vi skrika på Jonte som satt i vardagsrummet att han skulle likna Tobbe i en annan del av köping:

Julia- Kan du inte härma Tobbe?
Jonte- .... (svarar inte)
Julia- va? gör det!!
Jonte- Håll käften!

hahah, klockren.

Och den sista och bästa från en annan del av köping.

Mats- tobbe har du ont i munnen?
Tobbe- nej.... Jag har ont i käften!

HAHA.

Nu drar jag. Tack för mig med mitt bland inlägg.

Puss.


I've looked for love, in stranger places
But never found someone like you♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: