Live wild ✌️ Die free

Don't think about it!

Kategori: Allmänt

Fet tisdag (y)

jaa, snacka om en fet tisdag. har inte gjort annat än ätit!
chips, glass, palt, semla! och har även gjort mat på hk:n, fyfasiken vad mätt jag är.

Skolan idag var mycket seg, på gympan hade vi Handboll.. segt, kunde knappt springa för min jävla navel ;b
Efter skolan gick jag hem med emma och sen pluggade vi matte, hon for nyss hem och nu har jag duschat och ska faktiskt lägga mig snart, känner mig helt slut.

Kan berätta snabbt om min helg!

Fredag:
Gjorde skräckfilm med Lina Emma Stina och Nisse :b

Lördag: Åkte på lång skoter tur med massa folk! Emma Lina Tony Anna Rasmus Tim och Markus.
sen på kvällen hade jag kalas och sen sov linis bikinis hos miiig!




Söndag: Alla hjärtans dag, var med david på kvällen.

Måndag: Skola -.- chillade med stinaa vikström och gjorde hål i naveln! Sen for jag till emma och pluggade (y)

Tisdag: Skola-.- och plugg med emma!

Onsdag imorn blir det skolan och sen direkt till emma för plugg och sen repning! Kanske sover hos josefine med jullan då kanske ; ) får se!

Nu sitter jag och lyssnar på underbara Sarah dawn finer, Moving on! Så grymt fin röst!
 




Nu blire snart sängen för mig! SKÖNT!

pusshej!


david♥Jill

Kommentarer


Kommentera inlägget här: