Live wild ✌️ Die free

LOOOV!

Kategori: Allmänt

Lov, det känns helt underbart.

får äntligen tid att bara ta det lugnt! grymt härligt.
Har inte varit så bra på att hinna skriva blogg i veckan tyvärr, så får berätta lite om varje dag bara.

Onsdag- fick jag reda på att jag fick Mvg på mitt so-arbete! YES. Och att jag fick G på mitt matte prov! YES! helt underbart!
Torsdag- skola, radio, repning, sov hos emma LOV!
Fredag- alltså igår, Fyllde söt stina år!! GRATTIS 16 ÅR! vaknade jag och emma halv elva, åt en rejäl god frukost, sen pallade vi oss in till stan för att köpa present till stina, mötte även Josefine och Evelina där, så vi köte tsm! Blev skit bra presenter! Hahah, Kommer lägga ut bilder från de sen! ;) Haha.
Efter det for jag hem och åt middag fixade mig, och for till Älvsbyn för spelning!
Spelningen gick bra, lite lite folk dock! Men det var roligt, vi uppträdde ju med david oxå det var funny, Han var grym som vanligt! (y)
Kom hem precis före tolv, var helt död.. migrän och hela paketet. Så jag somnade direkt när jag la mig i sängen!

Jaa och idag Lördag ska jag snart ut och skotta med jeppe boy, sen ska jag slå in paket och fixa mig!
Sen sover jag hos stina i natt, Vi blir ganska så många tror jag! (y)
Jag, Emma, Stina, Stina, Lina, Josefine, Evelina, Signe tror jag : )
alltså som ska sova dära!

Nu vill jeppe att jag spelar lite guitar hero med han före vi går ut, tycker det låter braa! : )

Vi hörs, ha en jävla bra lördag det ska jag ha! : )


Stina och jag på skrillor första gången detta år! ; )

Ni är så söta!
Stina, Eve, Jag och Jossan.

PUSS

you're everything♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: