Live wild ✌️ Die free

Lost in you

Kategori: Allmänt

ännu ett inlägg ikväll!

Duktigt av mig tycker jag, Stina for för ett tag sen, blev lite plugga och skit snack ;) hah.
det var faktiskt väldigt länge sen jag var med Stina utanför skolan så det var roligt! (y)

Nu sitter jag och lyssnar på underbara Three days grace som alltid är lika bra!
Kan inte säga nå annat än att dom är underbara, otroliga.


Jag älskar när hans skrapiga röst, hes och helt wonderful!
2.32 !! Älskaaaaaa.

Jag Stina Evelina och Jossan satt och diskuterade om Zlatan som enligt mig är världens skönaste typ!
Men Jossan uppfattar han som dryg? tänkte att jag måste blogga om detta.
Bevis att Zlatan är skönaste personen ever.


Zlatan zlatan zlatan! : )


Känner att detta kommer bli ett riktigt youtube inlägg, sitter och tittar på massa..
Hittade nyss en kille, som är ganska bra! : )
Och då menar jag bara att han sjunger ganska så bra, men jag gillar inte hans utseende.. Väldigt backstreetboys utseende :b






jaa, iaf han var braa tkr jag! han kommer fakitkst från sverige! =)
Jaja.

Nu ska jag duscha och sen ska jag sussa!

Puzzz

Kommentarer

  • Anonym säger:

    JAG VET ATT MIN BOY är den skönaste och att han är jävligt snygg, mums!:b

    Killen du hittade på youtube, ååååå du är sååå efter! Iår,.-.- DU är såååå 2008

    2010-02-02 | 22:15:05
    Bloggadress: http://juliaholmgren.blogg.se/
  • Anonym säger:

    han har sämst uttal!!

    2010-02-02 | 22:34:59
    Bloggadress: http://emmallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: