Live wild ✌️ Die free

Tisdag

Kategori: Allmänt

Halloj!

Tisdag, och det har varit en ovanligt skön Tisdag, har varit väldigt lugnt och den har gått snabbt.
Slapp oxå ha Tema sista timmarna, så jag gick hem och tog de lugnt, skulle laga mat men slutade med att jag somnade istället.. Missade one tree hill.. TUR att jag redan sett dom avsnitten!

Åhh, igår satt jag och emma o kollade på olika band, hårdrocksband, för att höra hur bra  dom var live.
Och jag blev så otroligt otroligt besviken på ett band, helt sjukt!
The red jumpsuit apparates- Face down
Live.. Och fyfan säger jag bara.


Det är så otroligt Klent och falskt.
låter bara så ansträngt och nasalt.
Kan ännu inte fatta hur det kan låta så annars på inspelade versionen.. Hur orkar man fejka sin röst?! man vet ju ändå att det kommer komma fram att man inte är nå bra? Jag tycker det är skit dåligt. Om man gör en låt ska man fasiken skriva en som man klarar att sjunga, och jag tycker det är så sjukt dåligt att folk som sjunger skit dåligt kan göra om sin röst så det låter bra? det finns så himla många som vill bli känt för att dom kan sjunga och dom får inte chansen föratt massa andra töntar som egentligen inte kan sjunga ska ställa sig och försöka. Dåligt tycker jag.
Bara föratt dom ser bra ut? sjukt egentligen.

haha, Annars idag har man varit med i Nsd faktiskt! :) jag blev dock riktigt gräsligt ful på bilden -.- typiskt. Står och stirrar, menmen!

Hon hade faktiskt skrivit ganska så mycket om oss, så det var ju roligt!
http://nsd.se/noje/artikel.aspx?ArticleId=5154320 
där har ni den!

Annars ikväll ska ztina_94 komma till mig, hah, vi ska äta nå gott och plugga lite svenska!
Ska bli trevligt! : )

Åhh, jag har blivt kär i en bejbiiiiisss i matteboken
, elr kanske inte käär men jag kan inte sluta le när jag ser den ; )

Jag var bara tvungen att knäppa ett kort på den! Nawww ;-*
Så otroligt super duper gullig!

hahah, har typ inte sett en gulligare bebbaaa everrr!
Jaja.

Nu är stina påväg så nu ska jag draa!

Puss på er.



David "Walter" Walterholm ; ) ;-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: