Live wild ✌️ Die free

23-Feb-2010

Kategori: Allmänt


Jag gillar egentligen inte Darin så himla mycket, men jag tycker faktiskt att han gör detta jävligt bra! : )

Vilken dag det har varit, känns som att den har varit i ett år typ.
Men den har ändå varit helt okej, inte så hemsk faktiskt.
jag stina marcus och björn var feta och tog oss till frasses på lunch rasten, inte bra för mig. Men i veckan ska jag fixa winternet kort så då gör det inte såå mycket!

Dagarna bara flyger iväg och snart är det redan mars, 16 mars.. oh herregud säger jag bara.
Nemen jävligt skönt med lov på fredag! (y)
kan inte bli bättre, just nuu när man är som mest slut.

Tänkte inte alls skriva nå långt idag, har inte så mycket att säga.
Less på skolan, jävligt trött och saknar david.
Nu ska jag sova.

Puss på er.

några sommar bilder, bara för att jag saknar det.

Stunder i stugan!

Alla sköna sommar kvällar!

knäppt i panik! HAHAH, Lina minns du?

Rix Fm festival!

Kära martin stenmark!

brun och orange hårig (y) det gillar vi emma! ;)

Linas stuga med underbaraste! SAKNA!

Siknäs med neger emma och Söt-noel!

Spelning!

Sur som en idiot, men brun var jag!

Björknäs häng!

Firade sötisen i förskott! : )

Emma gillar inte riiiiktigt att åka båt :b hahah! <3

Söt signe på avslutnings kvällen!

söt-emma och söt-hannes!

Bilbingo! (y)

Grekland!

<3 vill tillbaka!

Vill vara bruuuun igen!

mitt huvve<  emmas huvve> 
Hahah!

Saknar allt så förbannat!

förlåt om det blev lite mkt ;s



David<3

Kommentarer

  • Lina säger:

    Kommer aldrig glömma den kvällen ! jag visste inte att du hann med att ta en bild på fårjävlen åxå haha sakna detdär!<333

    2010-02-23 | 20:57:24
    Bloggadress: http://liinnna.devote.se
  • emmms säger:

    hahahah garv åt pannaorna! x) Du är så söt min lilla smallhead! =) <333

    2010-02-23 | 21:46:07
    Bloggadress: http://emmallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: