Live wild ✌️ Die free

cause you are made for me, somehow i'll make you see, how happy you make me.

Kategori: Allmänt

I can't live this life without you by my side.




Jag får egentligen inte sitta här, men det gör jag ändå.
iallafall ett litet litet tag.

Sitter och försöker plugga, men det går inge framåt. har inte varit på skolan idag.
Har sån förjävlig migrän, har aldrig varit så här mkt, sen igår kväll.
Jaja.

Jag är så trött att jag knappt klarar att plugga i en halv timme. sjukt.
Känner på mig att detta kommer bli ett riktigt tråkigt inlägg, för idag är jag tråkig.
Och otroligt allmänt virrig, less och dum.

lite små deppig låt jag la ut också, men den är jävligt bra. Hennes röst är den bästa ever!
Hon och Christina har världens finaste röster enligt mig.

Tycker så synd om min mamma som också har migrän, fast dock dubbelt dubbelt så hemsk som min migrän.
och det finns inget som hjälper på henne, hon har tagit både tabletter och sprutor, inget hjälper. Synd om stackarn.
HOPPAS att jag Inte blir som henne iallafall..

Nu ska jag gå ner till brasan och värma mig, fryser ihjäl.


 
Världens snyggaste ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: