Live wild ✌️ Die free

God must have spent a little more time on you!

Kategori: Allmänt

Hallåhallå!

Fyfasiken vad seg min dag blev idag
.. känns som att det är morgon, Vaknade klockan halv elva för att jag skulle till stan med emma och lina, men det blev inte riktigt så. jag mådde jätte illa så jag sket i det och bestämde mig för att somna om.
Jag sov vidare, elr jag tror jag sov iallafall, konstigt att jag typ ändå hörde allt vad mama och jeppe sa osv.
Men jag sov, vaknade klockan kvart över två. Slog på tv:n och bestämde mig för att ligga och dra mig ett tag innan jag skulle gå upp.
Hjälpte mamma med maten, åt som en gris som vanligt!

Ikväll är det iaf bestämt att jag ska till emma först och sen ska Jag Emma och Lina kanske möjligtvis ut och åka skoter med Rasmus och Tim!
Men får se hur allt blir med det.
dom kommer nog iallafall förbi och kanske ser en film med oss iaf!

Jag har nog inte tid att skriva nåå mer! gårdagen blev bra, på kvällen var jag ju med mina favoriter! David Emma och Lina ;-**
Det var roligt, såg film for till max en snabbis och bara skrattade o hade de kul! Spelade även lite Band hero ;) haha.
Jaja.

Nu ska jag städa klart mitt rum och sen blire att dra till Emmsii!

Pusss
 
mm.. väldigt tråkigt inlägg iknow, men ni är tråkiga som inte kommenterar lite! haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: