Live wild ✌️ Die free

Helg!!

Kategori: Allmänt

Hej och hopp!

Då är det äntligen helg, efter en seg och lång vecka!
Lördag redan, synd att helger går så snabbt..
men hittills har min helg varit bra! Igår direkt efter skolan så for jag och Emmzor till Luleå för att köpa jeans till mig, testade säkert jeans på ett ställe i mer än en timme.. jobbigt så in i h-vete. och det jävligaste var att jag inte fastnade för ett par jeans, allt var fult.
Haha, jag stod och pressade i mig ett par jeans med storlek 24, jag visste att jag inte skulle kunna få på mig dom, men dom var snygga så jag försökte och försökte i typ en kvart, (det var ju rea på dom så det hade varit toppen om jag skulle få på mig dom) till slut fick jag på mig dom, men då ser jag att gylfen var sönder, Suck!
Hade stått i en kvart och tryckt på mig dom i onödan! :)
Vi gick vidare till andra affärer och där hittade jag faktiskt ganska så mkt!
slutade med att jag köpte upp alla mina pengar, alllt! Nu har jag bara 20 kr kvar.. Men jag ångrar inget! ;)

Det blev iaf två par jeans-leggings (mörk blåa, och ljusare blå) ett par vanliga svarta leggings, ett blå-vitt randigt linne, ett vanligt svart linne, en brun tunika/tröja, en ljusgrå-vit randig kortare tröja med armar, örhängen. 
Tror det var allt:) nöjd är jag!

Efter det tog vi bussen hemom till boden klockan 6, kutade och bytte buss till björns! 
kom hem, åt och duschade bytte kläder och sminkade mig.. traskade vidare till lina såg Let's dance Med emma och lina, sen kilade vi över till Emma och tog de lugnt, spelade och sjöng lite.
Senare kom även David och Signe, signe hade klippt david :) Det blev fint!
så då var vi iaf med dom ett tag och bara tog de lugnt.

Idag vaknade jag av mig själv kl 10.52 då var jag pigg så jag gick ner och satte mig framför tvn och åt i en timme, sen drog jag på mig Skid kläder och väntade på att emma skulle komma och hämta upp mig.
Åkte som vanligt 7 km, gick trögare idag.. och kallt vare! fryser ännu :s
Men jag tog faktiskt tid på hur länge det tog, och de tog ca: 32 min! Stolt. men vet att jag kan bättre!
Ska ju åka imorn oxå så då får vi ju se då hur länge de tar.

Nu har jag nyss duschat, duschade slut på allt varm vatten ;s haha. stod typ i en timme, frös så förjävligt!
och nu sitter jag och ser på the kardashians det är ganska så roligt att se på det. skulle lätt vilja ha deras liv, eller iaf deras pengar ;) haha.
 
Dom är snygga oxå! speciellt Kim hon är snyggast : )

jaja.

Ikväll ska jag vara med David!
Ska bli mys, saknar han!
på nått sätt känns det som att det var länge sen jag träffade han, men det var ju senast i går men ändåå : )

Nee, nu ska jag dra mig.. Kastar ut några bilder från dom senaste dagarna =)
  



 

  

Pusspuss elr nått!


Btw, ville bara kasta ut den här covern!
Älskar den här versionen, dom gör den riktigt bra tycker jag.
Älskar låten.



You got a piece of me, and honestly my life would suck without you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: