Live wild ✌️ Die free

Längee sen!

Kategori: Allmänt

hejsan, hoppsan!

Jag vet att det är väldigt länge sen jag skrev,
Men nu har jag iaf en bra bortförklaring!
haha. internet funkade inte, så jag har inte kunnat sitta nå.

Men jag ska berätta lite kort om vad jag gjort dom senaste dagarna.

jag kan börja med Lördag, då var jag ju med david, han hade lagat god middag till mig och han men kunde tyvärr inte äta mkt för att jag hade så ont i magen :( vilade ett tag tills de gick över, sen såg vi bara film och gick ut snabbt med hundarna, myste! hade saknat han grymt mkt så det var skönt att bara få vara med han och ta de lugnt! : )
For hem efter tolv, började sakna han redan när jag satt i bilen påväg hem! haha.
jaja.
Söndagen sov jag till 11.11, då ringde emma och bad mig följa ut i skidspåret, och såklart jag gjorde det! Det är ju nu jag och emma ska börja träna hårt!!!
Åkte 7 km och stannade säkert minst 15 gånger. och då är jag seriös, tomspydde och hade grymt ont i hela kroppen. 7km tog en timme att åka, Hemskt!
Efter de for jag hem och tog de lugnt, var död.

Dessa sitter på fötterna igen!(y)

Måndagen, alltså igår så var det första skoldagen -.- toppen.
Dagen kändes så himla lång, trodde aldrig att den skulle ta slut alltså, efter det for jag hem åt middag och sen ut i spåret igen!
samma runda, men den här gången stannade jag bara en gång! och jag hade inte ens behövt stanna då! Helt otroligt stolt är jag! haha.
Åkte 7km och kände hur mycket enklare det gick än dagen before.
Underbart! Jag har som börjat tycka det är kul oxå, Skidor är roligt igen! : )
Tro de elr ej men jag tkr det.


Åhh juste, har lite nyheter.
Jag har fått en ny mobil, elr ny o ny, ska köpa en äldre sony ericsson av Moa :) Toppen.
Och när jag fick den så stoppade jag i mitt gamla minnes kort där jag har alla gamla kort från 6:an och 7:an!
Haha. Så himla roliga att kolla på!
Slänger ut några!








här kom vi på att jag liknar fan Per-hammar i tsatsiki!
hittade inte en så bra bild på google,men här har ni iaf en på han :b


på tsatsiki trailern liknar jag han mer! hahah!



Ajja, där fick ni några gamla bilder!

En till rolig nyhet min ena syster har gjort dreads! Grymt snyggt blev det! här får ni några bilder på de me ;)


Snyggggging! ;D

Juste, jag har ju beställt tid hos frisör, Ska slinga mitt hår!:) 
På måndag blire, så då får vi hoppas att det blir fint, Ljusa slingor! 
Skönt med en förändring!!

Nu ska jag draa mig! tack gud att internet äntligen funkar.
Ska lägga mig halv nio så alla ni som vill nå mej måste göra de före halv nio ;) haha.

PUSSSS!

Här får ni låtar som jag går och nynnar på helatiden!

 

Hahah, Från eva och adam ; )



David Walterholm ;-*

Kommentarer

  • Anonym säger:

    MINA GAMLA PJÄXOR. DU FÅR INT LÅNA DOM FININGARNA

    2010-01-12 | 18:42:47

Kommentera inlägget här: