Live wild ✌️ Die free

You are my only, my only one!

Kategori: Allmänt

Slut på helgen..
Och ännu en Söndag, lång och seg!

Men jag började iaf min dag klockan halv tio, klev upp och tog på mig skid kläderna direkt, åt en rejäl frukost så jag skulle orka dagen!
Sedan kom Anna och hämtade upp mig, sen for vi vidare till emma som var hos rasmus i degerbäcken, for och hämtade henne sen blev det sju km igen!
Kände mig verkligen inte sugen idag alltså, kändes segt och tråkigt.
men jag tvingade mig ut ändå. och idag åkte jag 2 min snabbare än igår.. men kändes dock mkt mkt mkt dåligare, kunde knappt andas, men stannade ingen gång ändå. Stolt över det. Det blev iaf 31 minuter ute i spåret, for hem och duschade. Sen hjälpte jag med maten och åt mig mätt!
Efter det så började städningen, och packningen.
Nu har jag iallafall kommit mig till mamaaa, skönt!
har suttit och varit social med mamma och bosse hela kvällen :) Jag håller på att sticka tjock-sockar till mig själv!
det är fan roligt att sticka :D speciellt när man inte har nå bättre för sig!

Imorn är det skola.. inge kommentarer på det. Sen ska jag och slinga mitt hår! hoppashoppas att det blir fint! :) elr spelar egentligen ingenroll vill bara ha en förändring ; )

Igår kväll var jag ju med david, det var mys, såg på robinsson, myste och såg när Julia jesper och karin spelade Rock band ett tag : )
Somnade sen efter han farit och sov som en sten hela natten, fyy så skönt!

jaani, jag har hittat nå gamla låtar som är bra, (sitter ju på mammas andra dator)
Kastar ut dom! : )



Gruppen heter Yellocard och jag lyssnade mycket på dom förut, Tkr dom är bra!

Jo, juste.. ni ska ju få mina tråkiga söndags-frågor ; )

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad och sura!
Kläder just nu: blåa jeans-leggings, ett svart lite längre linne, vit-grå randig tröja!
Musik just nu: underbara Christina aguilera!
Vad sa du senast: inte en aning.. ?
Sommarplaner: Sommar jobba, fara utomlands, har kul, uppträda, fara bort mkt bara njuta!
Fisk eller badkruka: Fisk tror jag! : )
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du nåt instrument: jopp, sång ;)
Bästa film: svårfråga, kan säga om filmer jag gillar! A walk to remember, titanic, step up, she's the man.. finns många fler men orkar inte rabbla upp nå mer :b
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet ;o :)
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej absolut inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Är du kittlig: joo det är jag!

Jaa, där fick ni några!

Måste även slänga ut låten som jag har fastnat på idag, som jag har gått runt och nynnat på!

Justin Timberlake- cry me a river !


Nu ska jag fortsätta med min stickning! (y)

Godnatt på er!

Pusss ;-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: