Live wild ✌️ Die free

3 dagar utan godis och jag är stolt?

Kategori: Allmänt

Haha. Jag börja tänka på hur det låter, tre dagar och jag beter mig som att jag klarat ett år?
Sjukt. Men ännu har jag inte kännt nå sug efter godis eller chips. BRA.

Idag har det varit en seg dag, vaknade halv tio kollade på vädret somnade om till halv två.
Det var min dag, nu ikväll har vi repat Låten börjar sitta bätttre nu än förut, jäklar vad min röst får arbeta alltså!
Grym kul att sjunga den! WOHO.
taggad är jag :)

Sen bakade vi bullar! och gick ner till björns stranden och satte oss där och tjockade i oss alla.
Tänkte ta ett kvälls dopp men var för kallt faktiskt!
tidig kväll blev det, men kändes som att de behövdes på nått sätt.

Känner mig inte 100 % frisk.. men jag kanske inbillar mig?

Nu blire dusch, en film kankse? och sen goodnight.
fan vad jag fick lust att skriva lite.. (a)

PUSS.

Slänger ut bilderna från stugan!






hah











Jag säger bara, vi är proffs ;)

Emmas bilder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: