Live wild ✌️ Die free

Har äntligen orkat ta mig till en dator!

Kategori: Allmänt

Förlåååt mig, har varit grymt seg med att skriva i veckan. Har faktiskt inte skrivit nått sen förra helgen tror jag?
Men nu kände jag att det var dax.

Veckan har varit bra.

Måndag: Var jag med david och lina. tog de lugnt åkte båt och bil osv!
Tisdag: Gjorde massa jobb hemma och senare på kvällen spelade jag stina stina emma lina david rasmus pontus berkan kristoffer brännboll och kubb.
Onsdag: Möte om spelning, Alder, Cyklade 3,5 mil till niemisel på 92 minuter!
Torsdag: var i stugan, For på Pdol såg Dead by April som var helt jävla underbara. Blev nästan kär.

En av deras låtar!

Idag har jag varit på stan köpt present till jonte som fyller år imorn! Sen har jag även hunnit titta förbi jossan fått lite kläder osv av henne !
nu ska jag vara med david, elr senare. Just nu ska jag och jeppe snart kila ut och spela fotboll!

PUSS.

Längtar som ett asssss till stockholm! och till min lön som jag får den 7e aug. -.-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: