Live wild ✌️ Die free

Home sweet home

Kategori: Allmänt

Hemma från en helg i en stuga mitt ute i skogen utan rinnande vatten, el och toalett!
Lärorik, roligt och mysig upplevelse med sköna människor.

haha. Stugan var inte som jag hade tänkt mig iaf, det kan man lätt säga!
Josefine hade inte sagt så mkt om den, på dagen innan vi for berättade hon om att det inte fanns rinnande vatten el eller toa.. Då började jag ju tänka lite mer på hur stugan egentligen ser ut.
Stugan var suuuper duper liten, princip bara ett litet rum!
Trängde ihop oss på golv och på en säng, men det gick bra!
vi överlevde jätte bra ; )
Solade, Badade, Bastade, Tog de lugnt pratade och sånt (y)

Men snacka om att man uppskattar sitt hem nu alltså, skönt med en dusch och att få sitta på en toalett ;)

Mer bilder från helgen kommer lite senare! lägger bara ut dom dåliga bilderna från min mobil kamera nu!

Nu ska jag duscha ta det väldigt lugnt med en film och sova. Är ganska så slut!

PUSS.











Kommentarer


Kommentera inlägget här: