Live wild ✌️ Die free

Jag är på benen!

Kategori: Allmänt

Jajjemen, har tagit mig ut i köket nu alltså.
Helt otroligt, trodde dock att jag skulle svimma typ! hah.
Jag har till och med tagit på mig lite "kläder" .. Mjukis bralla och en släng och slit t-shirt!

Nemen jag tror min feber har gått ner rejält, och jag är fett rastlös, funderar på att sticka lite! ?
vill typ sy en klänning, elr skriva en låt.
känner mig så seeg.. och det är jag också!
JAG VILL REPA, har troligtvis en till spelning på G i augusti. Ska ringa och höra imorn elller något liknande.

Det känns också som att jag vill skriva av mig en massa, men vad har jag egentligen att skriva?
Hmm..
Sommarn är snart slut och jag har inte hunnit göra mycket? Det går för snabbt alltså.

Men nå roligt är ju att
- Snart far vi tjejor till stockholm och shoppar loss!
- Jag har varit utan Godis, Chips, Läsk i 2 veckor och 4 dagar (y)
- Är snart pdol, Dead by april!!!


jahapp ?

Tror jag ska tvinga mamma idag och beställa lite kläder ;);)

Nejnej, nu ger jag mig!

Ha en bra dag..

PUSS.


Less..


Jag just nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: