Live wild ✌️ Die free

21-juni-2010

Kategori: Allmänt

Åh, sitter och kollar bilder ifrån typ i början av vintern och typ nyår osv.
Och man ser verkligen att jag gått upp i vikt :( Det suger riktigt hårt.
nu känner jag mig så jävla äcklig och deppig så imorn blir det är springa! USCH.

Där tex.. där var man smalare.

Sjukt less jag är på mig själv att jag alltid ska vara så förbannat slö! HATARRRR.
Jaja.
Mitt eget fel, men det SKA fan ändras!

Nog om det..
Idag har det varit en lång dag, började vid tolv halv ett.. For till campingen och intervjuade Hannes Olander, sedan vidare till radion städade och sände radio slutade åtta!
Vi var så himla hungriga så det blev Max, och jag tror aldrig max varit så gott (Ni hör ju själv det bara skriker fetto om mig)
Sen åt jag en stor jävla Daim glass också..
fuck.

Imorn klipper jag mig.. Ska bli riktigt spännande!
Nu ska jag sova.. ska upp jävligt tidigt.

PUSS.


Jag har världens bästa och snyggaste pöjk! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: