Live wild ✌️ Die free

Du är drömmarna jag drömmer ibland

Kategori: Allmänt

Jag har fått kent influensa! Taggar till pdol
Dock så tycker jag dom äldre låtarna med kent är mycket mycket bättre.
men jag beundrar de speciella texterna, Men dom har en tendens av att skriva lite för mkt i moll sometimes!
därför kan det låta lite deppigt ibland.

Idag är det lördag, har varit och bastat hos Rasmus! badade också, satan var kallt det var. Skönt
Sen for vi till emma, såg film och tänkte att jag skulle cykla hem så jag kunde orka skriva lite här.

I fredags (Midsommar) "firade" jag i stugan med familjen och David♥ Det var jätte mysigt!
tog det lugnt för de mesta, skönt att komma bort lite och bara slappna av.
åt god middag och efterrätt osv!
De enda negativa var att vi kunde inte sova så jävla bra för att i sovstugan där jag och david sov så kryllade det av jävla mygg.. Hur många vi än smällde så kom de mer. haha. sov inte speciellt bra, vaknade typ helatiden av att nån jävel var i örat på mig.
Men typ vid nio på morgonen hämtade jag en sån här grej som får bort myggorna så då sov vi ostört till halv ett, ett :) 
 
Imorn om det är fint väder drar jag och emma till Björknäs badet (y) Nu är det bara att passa på.

Nu blir det sängen förmodligen.

PUSS.


tråkigt att jag inte fick nå kort från midsommar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: