Live wild ✌️ Die free

hmm, Härligt! .. eller?

Kategori: Allmänt

Har nyss kommit in från solen, blev för kallt när den gick i moln tyvärr :s
Försöker sola varenda minut som går så att jag ska få någon färg.

Idag har jag fått reda på mitt So betyg, alltså slut betyg i so!
Blev jag glad elr? känns både och. Känner mig lite besviken.
Iallafall fick jag Mvg i historia och Mvg i samhälls. Vg i religion och geografi.
??
Det är en sak jag inte förstår. eller som jag och stina inte förstår..
Varenda prov utom 3 prov har vi fått Mvg!! Geografi Historia Religion och Samhälls!
Vi har till och med spikat typ 4 prov!! Men även fast det så får vi bara Mvg på två ämnen?
Konstigt. Jag har slitit som ett AS verkligen... Menmen.
Nog fan är jag nöjd!! Herregud.

Sen tror jag inte att jag kommer få Mvg i svenska heller :(
det suger dock. men ajja!

Annars har min dag varit bra
, har inte gjort så mkt men bra har den endå varit.
längtar bara till att få gå ut nu alltså..

Nu ska jag laga mat osv. Sen blir det rep, ska lära oss massa barn låtar? haha.

PUSS.


Checka 1.30 på den här låten. SJUK :p
hahah, den har jag gått och sjungit på hela dagen (y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: