Live wild ✌️ Die free

All i want is what you got

Kategori: Allmänt

Länge sen sist?
Eller något liknande.

tråk tråk tråk, sitter här med plugg.. men känner bara att jag inte orkar. jag orkar verkligen inte.

Äntligen fredag imorn. Skönt som satan!
kan inte beskriva hur sur jag har varit denna vecka, skit jobbigt.
Känns som att jag vill slå någon helaatiden, läskigt typ ;s haha.

Annars har min vecka varit ganska så okej, har nog inte så mkt kommentarer om den.
Saknar david som ett svin, fy fasen!
Men får ju träffa han i helgen ; )

Lyssnar på en braa låt! sitter och tänker mig djupt in i saker o ting!

Jag drar nu tror jag. Sovgött!



But do you know it doesn't changes, the way i feel about you at the end of the day.
Cause i know, that all i want is what you got.
All i want is what you got.






Saknar sommaren!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: