Live wild ✌️ Die free

IMORN STICKER VI!

Kategori: Allmänt

Måndag imorn! YES!
Nu känns det verkligen. Har börjat packa och fixa i ordning, är helt vild. Springer runt i huset och skrik/sjunger som ett psyk!

Idag har vi knäppt bilder tror dom blev fina : ) hoppas iaf, det var dock så jävla soligt ute så man knappt kunde kolla.. skit jobbigt!
Stina och Emma nilson knäppte! (y)

Nu ska jag duscha, har nyss druckigt varmt te och en grillkorv
sen ska jag packa och sen blire repning!

Igår var jag med Stina, Signe, Stina, Evelina, Josefine vi såg melodifestivalen.. besviken som in i h-vete.
Jävla skit anna. fan heller, fattar inte varför hon skulle vinna? Vad äre som var bra med hennes uppträdande?
För de första. riktigt fula kläder, för de andra. sjunger hon inte alls speciellt bra. för de tredje. låten var otroligt jävla lam.. tråkig.
Helt sjukt vad sverige tänker med. Men dock var den bättre än "kom" och "manboy" haha.

Haha. Björn gustafsson.. har saknat han alltså!


Haha. fyfan!

Nemen det var hemskt att inte salem alfakir vann. Han var verkligen en värdig vinnare!
Men som sagt.. Sverige tänker med arslet. tyvärr!

typ love hans hår och hans gölliga leende!
Ser ut som en liten hundvalp : )

grymt besviken på sverige.

aja. Färgade mitt hår igår oxå! ska kika ifall jag har någon bild på det ^^
jaa... jag var tyvärr tvungen att köra med lite fjorre stil.. Men det är ju ändå håret jag vill visa såå!

nått sånt?
Fast själv tkr jag att min bruna färg ser lite mer röd ut i verkligheten, men men!

Nu ska jag dra mig!

pözz!



David♥

Kommentarer

  • david säger:

    håret såg bra ut baby<3 miss u

    2010-03-14 | 17:24:59
    Bloggadress: http://daavd.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Haha gillade inte Anna särskilt mycket heller men bättre hon än salem tycker jag =D jag gillade däremot Darins låt! =D jag tror att svenska folket röstade på anna för att dom vill veta hur hon kan förtrolla bort gitarren så där bra =D bara en tanke =) lycka till i stockholm så kanske vi skulle synas i helg? =) vi hörs väl på FB eller nått, kraaam<3

    2010-03-15 | 17:03:36
    Bloggadress: http://amandakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här: