Live wild ✌️ Die free

Melodifestivalen- nej tack!

Kategori: Allmänt

Sverige och melodifestivalen?
vad har hänt egentligen, låtarna .. tror aldrig jag hört så dåliga låtar som det varit i år. och artisterna? suck.
men ändå så har jag sett varje avsnitt av melodifestivalen för att det känns som att man nästan blir tvingad.. det är ju som något som är ett måste enligt mig!
Men fyfan så många låtar som har varit dåliga, och om det har funnits några få låtar som har varit bra har åkt ut direkt.
Man undrar verkligen vad svenska folket tänker med?! blir bara förbannad..
tex dom här tönt tjejerna, hah. Skrattade faktiskt när jag hörde dom.
låtsas spela på nå instrument och sjunger nasalt.. är det bra elr?
hör bara på deras namn? Timoteij! Woho.


inte bra enligt min åsikt! haha. låten sög oxå.. bara barnsligt!
väx upp eller nått?

Och sen dom som jag hejjade på mest av allt gick ju såklart inte ens vidare.. jävligt dåligt!


Grym låt, grym röst, grymt allt! utom kläderna dock.. gillade inte riktigt det men det är ju deras stil såå!
Dom var grymma.. men nej.. dom gick inte vidare? haha dom är typ dubbelt dubbelt så bra som jävla timoteij ?

så vem hejjar man på nu? Det finns typ bara en som jag tkr är bra!

Han är så gullig, som en liten hund valp! och jag tkr låten är bra : )
man kommer ihåg den väldigt lätt, och det är bra!
såå han får man hejja på i finalen, resten som jag kommer ihåg är bara skit!


Tack för mig och gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: