Live wild ✌️ Die free

hate this shit..

Kategori: Allmänt

Alltså åhh..
fan less jag är.
Riktigt jävla less.. Detta tar slut på mig alltså.
Hur FAN ska jag hinna ?

Egentligen borde inte jag göra nå annat än att plugga hela helgen.
men klart så hjälper det inte bara att man har plugg, annat också som alltid upprepas, är så grymt förbannat jävla less. Går fan inte att förklara
less less less

Försöker lägga upp min kommande vecka.

först kan jag ju berätta för er vad jag har till veckan.

So: Ett stort arbete om hinduism  (som jag inte ens börjat på eftersom jag varit sjuk och borta i två veckor från skolan så har INGEN aning om vad jag ska skriva) + att jag ska skriva ett "brev" om nått skit som jag inte heller vet nått om. Ska vara inne på torsdag senast. Annars får man inget betyg på det, alltså ig.

Matte: Sista stora Provet. jag som har svårt i matte redan.. och det som vi har prov på har jag inte ens börjat med.. kanske hunnit göra 3 tal elr nått sånt.. Om jag får IG på detta betyder det att jag får IG i betygen och det betyder att jag inte får gå på Estet och det betyder att mitt liv är över.

Biologi: Prov om något som jag inte har några anteckningar på eller nått sånt.

Musik: Prov. måste lära mig om nå skit som jag inte fattar.. får se om stina nilsson orkar förklara, annars vette fan.. Vill gärna ha Mvg i musik.

Svenska: Muntligt prov som jag inte skrivit klart om en bok jag läst. Även ska jag hinna skriva en uppsatts om hur jag vill att min "dröm skola" ska se ut .. ?

Och allt detta ska jag hinna denna vecka som kommer?
Kan ni fatta..

Här kommer prov & inlämnings dagarna:

Tisdag: Svenska muntliga
Onsdag: Musik prov.
Torsdag: SO arbetet + matte prov
Fredag: Biologi prov + svenska uppsats


alltså kommer mina plugg dagar se ut så här:

Lördag: börjar jag med So arbetet, går över till stina för att hämta alla papper som jag behöver veta.
Söndag: Skriver för fullt på so:n växlar mellan matten.
Måndag: Fortsätter skriva på so:n, försöker prata med sören om musik provet och fixa det på nått sätt.
Tisdag: Gör Idrotts arbetet klart för Camilla. gör Svenska muntliga. skriver klart So:n. Börjar med Biologin.
Onsdag: Gör musik provet. Lämnar in So arbetet. Satsar på att plugga Matte och Biologi!
Torsdag: Gör matte prov, fortsätter plugga som fan på Biologin, börjar göra Svenskan!
Fredag: Gör Biologi provet och lämnar in svenska uppsatsen.


Ser det roligt ut!? det här är det som väntar till veckan. Därför kommer jag inte hinna sitta här nånting.
Och jag ska få över G på allt utom matten.
ÅNGEST OCH PANIK.

TACK FÖR MIG. Nu ska jag gå och kratta/laga mat/dö


låt mig snälla bara andas och få sommarlov.


I need you to understand.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: