Live wild ✌️ Die free

Otippat

Kategori: Allmänt

Sitter och pluggar.. Går som det går!
Imorn börjar jag iallafall med Biologin.. Har varit tvungen att skjuta upp den lite.

Blev iallafall otroligt glad för jag fick reda på att vi skulle flytta Matte provet till tisdag! YES.
Dock betyder det plugg i helgen men what ever, bättre än denna vecka.

Fick även tillbaka mitt So prov.. Vg .. 5 jävla poäng ifrån Mvg.. Surt men blev ändå glad eftersom det är typ bara en i klassen som fått mvg!
Så glad ändå.
Men vi får se hur det blir med mitt mvg ;s

Nog om skol snack!

Har varit på Fotbolls match, Pöjkarna spelade!
Och dom spelade riktigt bra, vann men typ 7-0 elr nått sånt?

Man blir så grymmmmt sugen att börja spela igen alltså. Fyfan! Kommer verkligen ihåg hur roligt jag tyckte det var.
Tråkigt att dom blev tvungen att lägga ner flickor 94 laget. Hade fan börjat om det var kvar!
Menmen, Nu försöker jag få tjejerna att slå ihop ett korp lag, men nej.. Det är nog omöjligt?!
Hur roligt hade inte det varit???

Annars har vi spelning på björknär på Fredag! kom dit, det är välgörenhetskväll för Water aid : )
Kostar 40 kr ungdom och börjar 18.00 Vet dock inte när vi uppträder elr nått.


Nu blir det .....

tack för mig. TRÅKIG JAG ÄR, IKNOW..

måste skaffa mig ett liv ;)

PUSS.

Holmgren 15#  det var grejer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: