Live wild ✌️ Die free

Sammanfattning ifrån fjällen 2010

Kategori: Allmänt

Måndag: Grymt dåligt väder. Snöstorm! Så jag och emma köpte mig en färgning till mitt hår.
Färgade lite rött :D
Men dock så for de bort efter typ 2 duschar..
 

Tisdag: For vi till björkliden och åkte slalom, Har tyvärr inga bilder därifrån!
Men det var en molnig dag med snö (y)

Onsdag: Super fint väder med blå himmel och inga moln!
Bestämmde oss för att ta oss upp till Låkta med skotrarna.
jag tror det var bland de läskigaste jag någonsin gjort, jag trodde jag skulle dö!
där det var som brantast höll vi verkligen gasen i botten och stod stilla. Fyfan!
   


På kvällen blev det gitarr/sång och lite kortspel!

Torsdag: Lika såå.. Helt underbart väder, så då blev det att steka! 
  

 

Fredag: exakt likadant:p haha.
AMAAAZING!
fast då åkte vi mkt skoter oxå, två timmar mot norska gränsen osv =)
    

På fredag kom även Gällivare skidklubb och bodde i samma hus som oss, Bla. Markus Hellner!!!!
Riktigt grymt, men han sa dock inte så mkt.. var väldigt blyg men ändå. Han är ju en gud!


Jaa, jag har mktmktmkt mer bilder, men detta får duga just nu : )

PUSS.


David walterholm♥

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: