Live wild ✌️ Die free

The Scientist

Kategori: Allmänt

Nu är äntligen avslutnings låten bestämd!
Jag tycker att vi inte kunde valt bättre.
Underbara Coldplay -The scientist

Nu måste vi bara få till den riktigt bra, exakt som vi vill ha den.
ska göra om den lite osv lägga mkt fina stämmor : )
Ska bli skit kul att sjunga den.



Grym låt!

Vi fick även reda på att våran avslutning ska hållas på Boden arenan!
jag kan inte riktigt svara om det är bra eller dåligt men :b

jaja.

Min kväll blev lite ändrad, satte mig ner och skulle försöka plugga med huvvet, men efter bara ett tag kände jag fan heller.
Så jag for ett tag till stina!

Kom hem för ett tag sen, sitter och drömmer om min avslutnings klänning. Fan måste hitta den på fredag!
typ nervös! vad fan gör jag om jag inte hittar en jävla klänning?
Får gå med en sopsäck på mig elr nått!

Det enda jag har i mitt huvud just nu är avslutning, fast egentligen borde jag koncentrera mig på de sista plugget.
Alla jävla prov som ska göras nu!
nästa vecka kommer vara ett helvette :s

Nu ska jag nog sätta mig och se lite vänner i think.
Sov morgon imorn, otroligt skönt!

PUSS PÅ ER. Sovgott.

 

Nån av dom står det nog mellan! Woho : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: