Live wild ✌️ Die free

Det som inte dödar det härdar!

Kategori: Allmänt

måndag och det känns ganska så segt..

Dagen har iallafall varit helt okej, känns väldigt jobbigt med skolan just nu. har väldigt mycket..
känns inte som att jag hinner med allt. Men aja. får bita ihop och plugga som ett psyk!

Ikväll har vi i bandet varit i luleå och planerat om vad vi vill göra det kommande året inom musiken, fick väldigt mkt bra tips och nu känner jag mig så himla taggad för 2011!
Det ska hända mycket då hoppas jag!!



Har glömt att slänga ut denna snygga! Josefines tatuering som hon har i nacken!
Skit jävla snyggt äre! jag som ville göra ungefär nå sånt men då blir det icket så ;-)
Det står "det som inte dödar, det härdar" eller "Det som inte dödar gör en starkare" på latin!

Nu blir det sängen!

PUSS.

mm, fint bebis hår?!


Kommentarer

  • (k) säger:

    Hej! Läcker tagg! Jobbar med en artikel om tatueringar på latin - har du lust att vara med? Maila!

    2012-02-23 | 17:15:57

Kommentera inlägget här: