Live wild ✌️ Die free

Look at the stars, look how they shine for you.

Kategori: Allmänt

Fredag och första gången i hela mitt liv jag inte planerat ett enda skit inför helgen. Har redan panik. Jag ska iallafall ringa pappa imorn och be om att få semlan imorn kväll! Saknar henne så.
Sen imorn på dagen har mamma rabblat upp en hel bok om saker jag ska göra.

-Dammtorka
- Dammsuga
- Rensa all skit i mitt rum (gammalt skit som ska kastas)
- Rensa hela min garderob
- Packa ihop alla kläder osv.
- Diska


Lite sånt roligt står på listan..... ROLIGT på en lördag.. Jag har också lite panik för jag måste nämligen göra klart en Word uppgift som jag inte gjort som jag skulle gjort för två veckor sedan.
Dock är det fan inte mitt fel att det farit bort. Jag hade gjort klart hela jävla arbetet på 8 sidor och sen när jag ska spara det försvinner hela jävla skiten'?!?!? Finns inte någonstans på datan eller nått.
Så då vare bara att börja om. Så därför är jag försenad!

Aja.

Hoppas att någon har en bra helg iallafall.





Förlåt om min blogg har blivit en semlan blogg, men hon är ju så söt?
Men ni ska få en jäkla bra låt ocksåå!



Gonatt och PUSS.

look how they shine for you!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: