Live wild ✌️ Die free

Once upon a time we had a lot to fight for

Kategori: Allmänt

ÅH. vad det känns skit just nu.. eller skit o skit.
känns förbannat jobbigt, och okej jag förstår det är jobbigt men det skulle kunna vara mindre jobbigt.
Det är just det jag stör mig på, varför ska allt göras svårare och jobbigare än vad det egentligen är?
jag vill bara få det här löst på något sätt.
Kan säga att det inte är mitt fel att det blivit såhär, jag är inte glad över att det blivit så här, varför göra så att det känns som att jag blir straffad över det. JAG vill lösa det. Jag känner inte dig längre, du är inte den jag lärde känna från början och det är inte mitt fel.
Förbannad bara, på den här jävla skiten?!


Once upon a time we had a lot to fight for
We had a dream, we had a plan
Sparks in the air we spread a lot of envy
Didn't have to care once upon a time

Remember when I swore
That love was never ending
That you and I would never die
Remember when I swore
We had it all
We had it all

Sail away, it 's time to leave
Rainy days, are yours to keep
Fade away, the night is calling my name
You will stay, I 'll sail away

Kommentarer


Kommentera inlägget här: