Live wild ✌️ Die free

1 av 3 drömmar har gått i uppfyllelse!

Kategori: Allmänt

Är helt slut och känner mig ganska som små stressad över vissa saker, känns delvis tungt med gemu imorn klockan tio.
Hade helst väntat med det tills imorn och tagit de då ist. Sen har jag en piano läxa att göra tills imorn, Det är ju bra att man hinner med allt (?)

Min kropp känns helt utpumpad.. vet inte varför. ska bli grymt skönt med helt, SKIT KUL med spelning i Gällivare, det taggar vi till ;-)
Sen på fredag fyller Samuel år så då blire middag och mys hos han!
ser framemot helgen väldigt mycket.

Jag funderar på att ta en liten paus från bloggandet faktiskt, känner mig inte alls på humör för att skriva massa skit :p hah.
Men får se hur jag gör med det.

NEee... nu ska jag dra mig till min nya fina keyboard.

PUSS.

Känner mig lite negativ.. -.-


snygg tjej dära! ha-ha



MUMS till han ;-)



Älskaaaaa älskaaa älskaaa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: