Live wild ✌️ Die free

Everything, everything will be allright ...

Kategori: Allmänt

Yeah
Cause we are broken
What must we do to restore
Our innocence
And oh, the promise we adored
Give us life again cause we just wanna be whole


Grym låt, grym tjej!

Hej.

Dagarna bara rullar iväg, kom nyss hem från utvecklingssamtal gick bara bra. inge problem där inte ;-)
Jani.. har inte mycket att säga, känner mig som tom.. har inte haft så mkt att säga på sistonde.
Skönt med Lov iallafall, ska väl.. bara ta de lugnt och såklart sysselsätta mig med massa roligt!
Tex.
- Fara till överkalix på musikläger
- Band helg och göra massa nya låtar (förhoppningsvis)
- Bada
- Förhoppningsvis klippa mig och skaffa ett liv ;-)
- Kanske bara fara iväg någonstans, vet aldrig vad jag och mina galna kompisar kan hitta på
- Vill träffa coolingarna från kalix (som man inte träffat på åratal..)
- Ska på leos lekland haha

Jaja, får se vad som händer. Om jag inte hade sparat till utlandsresa hade jag dragit till stockholm i några dagar.
Hade varit underbart. En sak som är säker är att jag inte vill vara hemma i boden hela lovet.

Aja. Nu blir det att plugga Data sedan sova..

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: