Live wild ✌️ Die free

Höst lov

Kategori: Allmänt

Känns skönt!

Har varit hemma hela kvällen, känns .. segt!
men kanske lite skönt också.
jag gillar dock inte att sitta stilla så det har jag haft lite problem med, men en rolig sak har hänt ikväll!
Vi har fått våran "test" på boys (y) skit kul att höra, har längtat så länge på att höra det, lite små saker ska fixas innan den är klar! HAPPY.
Annars har jag bara fettat med massa chips, dipp osv.

ÅH, vad jag vill träna imorn har så jävla sug efter träning, Jävla förkylning!
Låt mig snälla bara bli frisk tills Överkalix.

Nu ska jag spela lite piano har fått så jävla sug efter att sjunga och göra låtar för att jag sett på idol, får alltid det.
Så får se vad jag hittar på.

Slänger ut en grymt bra låt av mustasch!



S p e l n i n g  p å  B o d e n s i a  f ö r  n å g r a  v e c k o r  s e d a n ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: