Live wild ✌️ Die free

Animal I Have Become

Kategori: Allmänt

Försöker tagga upp mig lite för spelning, känner mig inte alls så speciellt sugen faktiskt.
Men det ska vi nog kunna ändra på ;-)

Har nyss ätit god hemma lagad pizza.

Idag har det varit en bra, jätte bra dag faktiskt. Klev upp tidigt för att jag jullan jeppe pappa och monica skulle till ljuså och kolla på en hund!
En skiit söt och jätte snäll golden retriever!
Vi alla blev helt kära. Vi kommer få testa ha henne nästa vecka i några dagar sen får vi se hur det blir.
hon är dock ganska så gammal 8 år. men det är en bra första hund!
Hon är till och med mormor så jäkla gulligt.
Jag kan inte tro att det är sant, jag som alltid har velat ha en hund.. Känns helt sjukt :-)

Här kommer några bilder på henne!






Super söta Semlan ;-)

Jag är kär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: