Live wild ✌️ Die free

(?)

Kategori: Allmänt

Jag känner mig som ett frågetecken lite faktiskt.
men jag kan inte svara på varför eller vad som egentligen är ett frågetecken.. ?
skit konstigt.
Känns bara som att jag inte vet.. endel saker.
lite läskig!

Skolan var bra, eller helt okej som alltid.
Imorn är det skol foto (y) Jippie!
jag hatar verkligen att knäppa kort. speciellt om någon annan ska knäppa på mig!
det blir bara spänt och äckligt!

Från en sak till en annan.
Jag har bestämt mig att jag ska snagga hela min vänstra sida. Får se när jag gör det
!
och nu tänker säkert dom flesta att jag är dum i huvudet och att de kommer bli fult (speciellt min pojkvän david) haha.
Men kan loooova att det blir mycket coolare och snyggare än de jag har nu.
;-)

Känns grymt bra att få gå in i en studio på onsdag & torsdag.
känns som att vi inte riktigt är lika slöa som vi varit ! Vi börjar ta tag i lite saker nu, och det är bra.
Spelning på bodensia igen på lördag fast denna gång där uppe inte nere !
ska bli nice. sen lördagen efter den drar jag och bandet till gällivare för spelning där, ska bli grymt kul!
Hoppas att det kommer mycket folk! (y)

Något mer roligt om mitt liv?

Joo jag ska betala 1500kr imorn till utlands resan, känns grymt skönt att vi bokat så det är helt säkert nu!!
Lycklig är jag.
Slänger ut en bild på stället.



Nej, nu ska jag sova!
Sovmorgon imorn också, haha. Har egentligen till 10 över 12 men eftersom att vi har de där jäkla fotograferingen så blev det inte så.

AJA.

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: