Live wild ✌️ Die free

Trötter

Kategori: Allmänt

Länge sedan jag känner att jag verkligen skulle kunna somna på plats.
Men känns ändå som att jag inte riktigt ännu vill sova!

Spelningen gick bra, hyfsat mycket folk osv. Bara bra.
Gjorde nog inte allt för många misstag utom att jag fick kämpa lite med min röst, rädd för att bli förkyld nu..

Efter spelningen for vi bara till lina tog de lugnt, skrattade, pratade ! :-)

imorn blir det förmodligen träning.
nu ska jag sova och drömma om två figurer som jag är stört kär i. (David och Semlan) haha.

PUSS.


Kommentarer

  • david säger:

    hoppas du drömmer något bra;) du är underbarast<3 ringer dig och berättar hur det gick i BDpop studion om det inte blir för sent. Hon är pschyyyco!;-*

    2010-09-26 | 02:36:41
    Bloggadress: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: