Live wild ✌️ Die free

Så mycket bättre!!

Kategori: Allmänt

Här kommer mina presenter från London!

Skit fin men tyvärr för liten..





Söndag.. har inte alls tänkt på att det är söndag, vilket jag är väldigt tacksam för! men känner att jag har liiite ångest över vad som väntar på tisdag.
Jag vet att jag har Sång läxa, Gemu, Idrotts uppgift, nk:n.. Fyfasen. Lovet har gått alldeles för snabbt.

AJA!
Här kommer några bilder från min dag!


Jag och Semlan tog cykeln till Emma och solade i några timmar.



Har tillbringat kvällen med Ludvig, Emma, Rasmus, Andreas, Stina, Anna, Jalle och Lina. Vi har spelat brännboll, kubb och sen gjorde vi upp en brasa och bara snackade och myste. En bra avslutning på lovet tycker jag!

Imorgon väntar Plugg/städa/träna/repa Kuligt värre.

PUSS och gonatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: