Live wild ✌️ Die free

Underbara lov!

Kategori: Allmänt

Lovet är här! känns otroligt obeskrivligt bra!

och jag tycker att lovet startade jävla underbart.
Rockkarusellen Länsfinal var igår och vi var otroligt taggade. Spelningen gick jätte bra, vi kunde inte gjort det bättre.
Av juryn röstades vi som 4a, jätte nöjd är jag!
men tydligen så var det pubilkröster som skulle räknas också och då förstod vi ju redan från början att vi kommer få minst för vi kommer från boden och inte hade vi så många som röstade på oss tyvärr.
Jag menar nog fasen röstar man på typ dom som kommer från Överkalix, och riktigt sant.
Överkalix bandet vann och vi for ned på 6e plats. Men för mig så räknar jag inte med pubikrösterna just för att man röstar på dom man känner och i oturen så hade vi inte så många vi kände.
Men är grymt glad att vi blev 4a av juryn.
Så lovet öppnade jävligt bra enligt mig!!

Det är fint och varmt ute så jag ska sätta mig på balkongen och sola lite!
Ikväll blir det skräckfilmer med massa goa människor.

PUSS. Ha en bra Söndag!


Bild från lördags rock.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: