Live wild ✌️ Die free

Det fick mig att vakna

Kategori: Allmänt

Sanningen. Den fick nog mig att vakna och börja tänka efter lite. Jag kan vara skrämmande bra på att tänka för mycket, Kan ligga flera timmar och tänka igenom gamla saker som jag egentligen inte ens borde ta upp och samtidigt komma på en massa saker som jag borde göra som jag inte gjort. Alla säger till mig att jag inte ska tänka så mycket, men det känns som att om jag inte tänker så går allt fel.. och det är nog sant. För jag är väldigt duktig på att göra samma misstag om och om igen. Det är då det är bra att ha en sådan kompis som får en att inse lite och oftast komma fram till en lösning, jag tror att alla kan behöva en Stina Nilsson, Träffade henne idag och tog en lunch och alla luncher med Stina slutar alltid med att vi glömmer bort tiden och hinner inte prata om ens hälften av sakerna vi ska prata om.. kan nog bero på att vi ses för sällan. Jaja, nog pratat om sådana djupa saker. Skolan startar imorgon och jag försöker intala mig att jag längtar men det går inte så bra. Idag har vi repat för första gånen på väldigt länge, kändes riktigt bra och jag ser verkligen framemot det kommande året!
Nu ska jag lägga mig och se ett avsnitt av How i met your mother, hoppas på att jag ska kunna somna efter det.
PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: