Live wild ✌️ Die free

All publicitet är bra publicitet!

Kategori: Allmänt

Jag tycker det är så kul med alla dessa kommentarer om vi i Life sentence...
Haha, jamen vi suger (stod det ju på estets whiteboard tavla idag) Och vi är ju dåliga, töntiga och blablabla allt vad man nu kan komma på!
Iallafall så har jag suttit och tänkt på det där, och jag menar jag är glad att vi syns och hörs, för det är ju det vi vill göra? Om man orkar ta och snacka om oss måste det ju betyda att dom bryr sig, vilket är skit bra? :-)
Så ser ut som att man lyckas!


Nog om det!

Dagen har varit seg, jag har väldigt ont i huvudet och vill bara sova men jag måste plugga.
ska hoppa in i duschen, hööööres!




PUSS.

Kommentarer

  • David Walterholm säger:

    Patetiska så kallade "ungdomar" som beter sig som att dom vore 10år. Att orka ta sig tid att göra ett försök till att "trycka ner" någon borde fan vara ett brott mot sig själv. Det är ju samma sak som att erkänna "jag har inget liv och har inget viktigare för mig än att klanka ner på andra fast jag garanterat är sämre än dom jag försöker tilltala".

    2011-02-10 | 10:35:00
    Bloggadress: http://Kampeglod.se
  • emmms säger:

    Jag tar det som en komplimang! Att dom ens ids ta en penna och skriva det tycker jag är roligt. Vi vill ju få uppmärksamhet och jag tycker att vi lyckas med det ganska bra! Hey hey, boys are bad! ;) hahaha

    2011-02-10 | 17:47:39
    Bloggadress: http://emmallarsson.blogg.se/
  • Lina säger:

    Jag vet att vi är bäst var de nytt??

    2011-02-11 | 15:27:38

Kommentera inlägget här: