Live wild ✌️ Die free

I will follow the rising bubbles to the sky, Like a melody...Like a melody

Kategori: Allmänt

Jag tror det var länge sen jag var så här less.
den här dagen har varit så himla seg och hela jag känner mig helt seg. Min kropp, min hjärna har fan inte fungerat alls!
Är så himla obeskrivligt less på den här kylan och all stress. jag blir galen alltså! Visst inte har vi jätte mycket i skolan, men det är småsaker som jag inte känner att jag gjort som man glömmer bort! Känns som att jag fortsätter att göra mig själv besviken på något sätt. och sen känns det som att alla ständigt gnäller.. jag vet jag är inte perfekt!
Just nu känner jag bara att jag vill gräva ned mig och komma upp när det är sommar och sommarlov.
Hade varit underbart.

Känner mig så jävla grå.....

Det ända som gör mig glad just nu är min underbara lilla söta vovve! Har inte träffat henne på en vecka, har saknat sötnosen.
Nu ska jag iallafall fara och rocka loss på repet.



PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: