Live wild ✌️ Die free

När du är vilsen i en vinternatt igen, Kom ihåg mig då!

Kategori: Allmänt

Fasen vad skönt med helg, och fyfasen vad jag känner att det är skönt med lov efter denna vecka!
Och gud vad glad jag är att jag fick G på mitt matte prov!!!!

Känns underbart med lov och roligt att lovet börjar med Klassferre på torsdag, på fredag födelsedags ferre hos stina och på lördag rockkarusellen!
Är så otroligt taggad och glad att det är i Boden. Så då räknar jag med att alla från boden kommer och hejjar på oss!! ;-)
Vi har gjort klart en ny låt också, så det blir premiär för den!

Iallafall känner jag att jag är så jävla glad, allt flyter på och snart är det sommar. UNDERBART!
som jag och emma har längtat.

Nu ska jag börja leta efter lite kläder tills ikväll, det blir att gå o kika på Rockkarusellen på snabel och lyssna på lite motståndare ;-)

PUSSAR!


Från i sommras

Kommentarer


Kommentera inlägget här: