Live wild ✌️ Die free

Underbart med fredag!

Kategori: Allmänt

Känns bra, provet gick bra idag!
så känns braaaaaa.

Har nyss kommit hem, är trött som ett svin funderar på att ta en liten siesta för att piggna till lite!
Ikväll blir det att vara med Vikström, Nilsson och nåå grabbar tror jag!
Dom ska bowla, jag ska titta ;-)
sen får vi se vart kvällen slutar!

Imorn fyller jag år.. känns konstigt. 17år.. ojojoj

Nu ska jag göra något .. byta kläder eller något.


Kent- utan dina andetag SKA jag sjunga på ett bröllop innan jag dör!

Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu
Jag skulle ge dig Allting du pekar på 
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

Min klocka har stannat Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi Inuti är du fjäderlätt och vit
Och utan ett ljud Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och genomskinlig grå

Vad vore jag
Utan dina andetag
Vad vore jag
Utan dina andetag



PUSS.

Kommentarer

  • Stina V säger:

    Du får gärna sjunga den på mitt bröllop! Fast det är typ 30 år dit, men ändå ;-)

    2011-02-04 | 16:49:36

Kommentera inlägget här: