Live wild ✌️ Die free

sucksucksuck.....

Kategori: Allmänt

Förlåt låt mig bara skratta klart först.

Sådär Ja! -.-

Grymt skönt med fredag helt underbart.
Har försökt planera upp helgen bra ändå, hoppas jag.

Ikväll ska jag först på panelen med the familj, jossan flyttar ju imorn så vi ska äta fin middag. Sen drar jag nog till lina, beror på när vi är klara osv!
Imorn på dagen ska nog Jag Emma Rasmus och kanske Pontus kristiansen fara till luleå, jag ska inte köpa nå men tror att emma ska shoppa lite åt rasmus ;-)
Sen på kvällen har jag inget planerat ännu. så får se vad de blir, har lite att välja mellan.
På söndag har jag och pontus planerat att åka längdskidor med Emma och Rasmus troligtvis, ifall vi får med dom!
ska bli roligt, haha!
sen på kvällen blir det hård rep inför rockkarusellen (y)
¨
Har nyss varit på långprommis med semlan, nu blir det dusch och sen göra mig i ordning!

PUSS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: