Live wild ✌️ Die free

Kreativa timmen?

Kategori: Allmänt

Här sitter jag och funderar på livet?
jag kan inte sova för att jag mår illa, har ont i huvudet och förbannat i magen. Vilken jävla komblination!
jag sitter och funderar och har kommit fram till massa deppiga saker. Sommarlovet är snart slut och inte fan har jag nå mer planerat på mitt lov. Det gör mig förbannat deprimerad, sen saknar jag utlandsvärmen, saltvattnet, mörka kvällar, att inte kunna dricka från kranen, och framför allt alla fina människor som man lärde känna i Side. Det gör min ännu deppigare när jag tänker på att Lina den jäveln är där just nu och typ lever livet. Jag sa det till familjen larsson, jag skulle ha stannat!!
Sitter dessutom och lyssnar på en låt som påminner mig mycket om Side. Deppdepp.
Skärpning Jill?!
just nu vill jag planera saker. jag vill resa bort jag vill göra saker. men vad? Börjar jobba i augusti och det suuuger.
Tar en sista minuten till Side, det hade fan inte suttit fel måste jag säga. Någon som hänkar? hahah.
Nej men svensk sommar är bra och fin också. Det känns bara som att det är lite lamt här.
Satan i gatan alltså!

Jag känner mig jävlart sjuk också?!!? what the fuck.
Aja, ska dunka lite bra musik i mina öron och drömma vidare.
Sovsött alla sköna.


PUSS.


Kommentarer

  • Zu säger:

    Hej Jill,

    Hoppas allt är bra med dig och att du har en toppen sommar!



    Ser att du gillar Those Dancing Days :). Jag ville bara tipsa om Sveriges Radios nya webbsida www.sverigesradio.se/gilla som denna vecka gästas av just Those Dancing Days som berättar om vad de gillar och varför.



    Vänligen,

    Zu

    Sveriges Radio

    2011-07-07 | 14:47:00
    Bloggadress: http://www.sverigesradio.se/gilla

Kommentera inlägget här: