Live wild ✌️ Die free

The raindrops are falling, But we're staying dry

Kategori: Allmänt


Blabla, ska kila i säng alldeles snart, är dock inte så trött för jag hann ta en liten siesta när jag kom hem från spelningen idag. 
Men iallafall så har jag hunnit med att:

- Farit till luleå för att uppträda
- Käkat go lunch på banthai med bandet
- Sovit
- Ätit middag
- Sett Jespers fotbolls match
- Träffat Ludvig som drar till fjällen imorgon 
- Ätit glass
- Farit till pappa
- Gullat med semlan 

Känns som att det varit en lång dag. Jag är hungrig. drar mig en macka sen gonatt klockan ringer 06.15 imorgon, Underbart♥

PUSS. 

Just nu vill jag ha såhär långt hår tack.

Kommentarer

  • LIIV - vanlig men unik säger:

    Kul att åka på spelning och uppträda, vad heter ni? :-)

    2011-07-28 | 17:20:57
    Bloggadress: http://liivahliin.blogg.se/
  • Jill säger:

    Jo det är grymt kul! Vi heter Life Sentence :-)

    2011-07-28 | 23:06:48
    Bloggadress: http://jillholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: