Live wild ✌️ Die free

Jag brinner upp

Kategori: Allmänt

Varför skulle jag vara hemma, vem finns där????????

Idioter idioter idioter!
Skulle kunna sitta och skriva ned en hel jävla bok om hur jävla irriterad jag är på människor som måste bry sig i andras liv alldeles för mycket. Jag anser att alla har åsikter och alla har rätt till att ha åsikter men vissa åsikter håller man för sig själv enligt mig. Finns så mycket jag skulle kunna skriva om detta. Men snälla dom som känner sig träffade, håll era åsikter inne.
Jag har nog hela mitt liv fått höra massa om hur andra uppfattar mig, och hur dom tycker om situationer. Ja andras åsikter som inte är positiva, till exempel. Min sång, under min hela uppväxt har jag fått absolut NOLL stöttning från min familj. Har aldrig fått höra att det jag gör är bra, alltid negativt. Och alla dessa ständiga kommentarer: Gör så här, du gör fel, du borde göra såhär, det låter inte bra, osv osv. Det roliga i detta är att dom vet egentligen inte ett piss av vad dom egentligen säger till mig, jag har hållit på med musik länge nog att jag iallafall fattar lite om vad det handlar om så kom inte och låtsas.
Men iallafall så har jag alltid fått svälja kritik, inte har jag någongång ställt mig upp och sagt att dom har fel. Nej, men pressa ned mig bara! Det har ju alltid funkat, men nu kanske det inte gör det längre.
Vad är det med min familj och inte bry sig. Jo juste, jag och mitt band gick vidare till Rockkarusellen länsfinal för några månader sedan, kommentarerna från familjen var väl: "Men ojjj, det kan ju inte vara sant? Hur gick det till, Det måste ju vara fel"  "Vad kul om ni vinner följer jag med i bussen så får jag shoppa" och sen ja andra som inte ens hade tanken på att komma och kolla.. var tvungen att tvinga dit dom. Jaja. Inte tog jag det så hårt, var grymt stolt. Kom fyra av juryn och var grymt lyckliga.. men det höll inte länge, för då skulle dom ständiga kommentarerna komma: Du kunde ha gjort det bättre, era låtar är som inge bra, blablablabla.
Om man inte vet vad man egentligen säger så tycker jag inte att man ska yttra sig. Tack.
Iallafall tillbaka till ämnet åsikter. Säg inte för mycket. Tänk på vad ni säger för ni visar er bara jävligt patetiska.
Nu har jag sagt lite som jag tycker iallafall!
Jag längtar så mycket till när jag kan trycka upp ett finger i era ansikten och säga In your face.

Nästa gång ni tänker säga något tänk efter då. För den här gången tänker jag inte sitta och lyssna!

Imorgon drar jag till turkiet och där ska jag leva livet och må jävligt gött !

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: