Live wild ✌️ Die free

Nu vill jag ha sol!

Kategori: Allmänt

Herregud, är helt jävla tankespridd.. kan inte hålla reda på ett skit alltså!
Tur att det snart är sommarlov. Har bara ett jävla prov kvar att göra.

Igår var det iaf en ganska så kort dag för mig, hade två lektioner sen for jag hem och sov som vanligt i några timmar, sedan for jag och kollade på Ludvigs fotbollsmatch, med Emma Stina Anna och Rasmus!
Efter det for vi hem till mig och färgade emmas hår vitt och ja inte mycket mer.

Idag är jag ledig och ska snart möta emma på stan för att köpa hårfärg (igen) och jag ska köpa lite kläder.
Testa en klänning osv. SNART FAR VI JU EMMA! TAGGAAAAA
ikväll ska vi ha tjejkväll med klassen, myspys! Äta god middag och leka lekar, hoppas på att vädret håller?!

PUSS.

Taggtagg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: