Live wild ✌️ Die free

Gimme some lovin'

Kategori: Allmänt

Kom precis hem ifrån Estets jazz och blues konsert.
det gick helt okej, bättre än vad jag tänkt mig faktiskt så jag är glad!
Såklart har jag fått en jävla huvudvärk och jag mår jävlart illa helatiden. Jävla fitt pms!
Jaja.

Imorgon är det fredag och det känns underbart. Men känns inte lika kul att tänka på allt plugg som väntar, jag måste plugga matte.. fick ig på matte provet vilket jag visste att jag skulle få! två jävla poäng under G! SKIT.
Men imorn ska jag iallafall få andas ut, blir att repa lite inför en spelning med halva Life sentence som är på lördag sen ska jag vara med Ludvig!

Nu blir det en macka och te sen sängen.

PUSS.

GE MIG EN KAMERA SÅ JAG SLIPPER LÄGGA UT 17ÅRS GAMLA FOTON!

Tro det eller ej, men den skallige nakenfisen är inte en kille.. det är jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: