Live wild ✌️ Die free

Here comes the sun!

Kategori: Allmänt

Jag försöker intala mig att det snart är sommar.. jag vill bara att dom här månaderna ska gå snabbt!

Nu är iallafall lovet slut, känns tungt med skola. Och idag blir det plugg heela dagen lång. Typisk söndag.. jag har jävla ont i min mage också fyfasen!
nemen min helg har varit bra. I fredags så tog jag det bara lugnt med Stina.. Kilade över till Pontus Nordenbris och kvällen slutade hos Simon med Pontus, Stina, Pontus och Simon!
Sen igår blev det ju Pagla på dagen, och på kvällen for vi till degerbäcken såg en skit dålig skräckfilm men hade det ändå trevligt, kvällen slutade iaf hos ludvig med stina. Roliga typer!

Nej, nu ska jag typ städa mitt rum och börja plugga.. Jag hoppas det blir träning ikväll!

PUSS.



Tog med min älskling och åkte lite längdskidor i början av lovet♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: