Live wild ✌️ Die free

I wanna kick your ass, cause you got a nice ass!

Kategori: Allmänt

Livet är underbart eller?

Utom att jag får lite smått med ångest över skolan
.. men annars leker fasen livet!?
Min träning går fasen skit bra, känner att det börjar gå lättare att springa vilket känns grymt skönt!
jag har pratat lite smått med pappa och bestämt att vi ska springa stockholm marathon nästa vår, det blir pappas 25:e och sista gång så det känns kul!
Är taggad som fasen redan faktiskt. Så nu blir det hård träning fram tills dess!

förr förra veckan sprang jag i 65 minuter och det var förjävligt tungt, ville nästan ta livet av mig.
sen sprang jag 20 min och cyklade 30 min
Ikväll när jag tränade sprang jag mer än en mil, 70 minuter och jag hade höjt tempot rejält också. och jag kände inte att jag höll på att dö.. bara mina fötter.. haha!
Så nu blir det lite roligare att fortsätta när man känner lite förbättring!

Känns grymt skönt att jag iaf kan mina sånglåtar tills imorn. BRA JOBBAT JILL!

Nu blir det varmt gott te med en god jävla macka!

PUSSARRRRRRRRR.



Jag och Julia ska vara hundvakt till denna sötis från torsdag-måndag! Myspys.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: