Live wild ✌️ Die free

I met somebody by accident who blew me away, blew me away

Kategori: Allmänt

Helgen är över och imorgon är det ännu en måndag, jag vill bara så gärna att denna vecka ska gå bra och väldigt fort.
för nämligen så är allt plugg gjort efter denna vecka, känns så obeskrivligt bra!

Det känns som att jag vill skriva av mig lite, så jag gör nog det.

Igår var det då spelning, dåligt med folk men var ändå väldigt roligt att uppträda. Det går bara bättre och bättre för varje gång som vi uppträder.
När vi var med i tävlingen i onsdags så satt Patrik Öhlund i juryn, han är en riktigt bra musiker och jag har varit kär i han sen jag var liten plutt då han var med i en sångtävling som hette "fame factory" där han kom trea.
Iallafall så är han grym och han tyckte vi var jätte duktiga. Jag blir jätte rörd bara när jag tänker på allt han sa om oss och at han faktiskt tror på oss i framtiden!
På sista tiden har vi haft det kämpigt i vårat band, eller ja vi har fått kämpa för att hålla upp oss osv. I onsdags kändes det verkligen som att vi blev belönade för allt hårt arbete vi faktiskt lägger ner i musiken. Jag älskar musiken och jag älskar det vi gör tillsammans! Och nu vill jag bara arbeta hårdare och hårdare för att komma dit vi vill vara.
Jag vill kunna känna att jag kom dit jag ville innan jag dör, det är nog mitt enda mål i livet!
Annars kommer jag inte kunna dö lycklig .. hehe!
Nemen, människor som har kollat ned och inte trott på mig/oss kan ta sig i röven känner jag. jag har fått nog av dem. Och jag hoppas med hela mitt hjärta att jag ska kunna säga "in your face" till alla dom om några år!
Jag är iallafall väldigt väldigt glad över att vi träffade Patrik, känns som att han stoppade oss på plats lite och fick oss att inse att vi kan nå vårat mål med hårt arbete.

Nu ska jag inte sitta här och skriva något mer, jag är glad över att musiken går så bra. Det är allt som betyder något för mig!

Tillbaka till plugget nu då?!
Nutida konst prov imorn, redovisning Nk imorn, och sång läxa imorn. Illa.

PUSS.


Såhär glad är min lilla älskling att se mig! nu ska jag mysa lite med henne.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: